vrijdag 7 augustus 2015

Een dag om in te lijsten

Donderdag 30 juli 2015   25 graden zonnig

Vandaag de laatste hele dag. Het plan was om te doen wat we nog niet gedaan hadden en te herhalen wat we heel graag nog wilden doen. Eerst een ontbijt. Dit is in  Inventions een waar feestje. Na het ontbijt ga ik eerst na City Hall om de VIP passen op te halen. Die jongen wil mij uitleggen wat handig is. Helaas heb ik andere plannen J
Ik haal passen voor Autopia, de draaimolen en de trein. Lijken gekke keuzes maar dit willen de meiden graag nog doen en bij allemaal staan de laatste dagen standaard meer dan 30 minuten wachten, daarnaast hebben we nog een hotel Fastpass.

We beginnen voor de verandering in Buzz J, dit was echt de laatste keer. Vervolgens splitsen we op. Izzy wil met haar nieuwe Jurk nog een keer naar Merida en we willen toch nog een keer naar de prinsessen toe. Ik ga in de rij voor een reservering en Sabrina gaat in de rij bij Merida. Ik heb een leuke 45 minuten met een Engelsman die mij een lopende encyclopedie noemde J
Nadat ik de reserveringen binnen had liep ik naar de meiden toe die bij Merida in de rij stonden. Ik nam de rij over en er werd door de rest van de familie gespeeld in de speeltuin. Na een minuut of 35 kwam Merida en we hoefden nog maar 5 minuten te wachten.






Merida reageerde heel leuk op de jurken van de meiden en vooral Izzy. De 2 Merida’s staan samen op de foto.

Vervolgens wilde Izzy en ik in de Big Thunder Mountain, maar hij was ……. Kapot. Vervolgens deden we de draaimolen en autopia alvorens we een lunch gingen nuttigen. ’s Middags konden we wel in de Big Thunder Mountain en we pakten gelijk het spookhuis nog een keer mee. Het gerucht ging verder dat oom dagobert in het park was. Na wat informeren bleek dat het klopte. Om half 2 bij de Casey Junior. Het is een heel afgelegen plek en het was rustig. Oom Dagobert is een favoriet dus we waren hier heel blij mee.  Vanaf 2 uur mochten we naar het prinsessen paviljoen dus dat kwam mooi uit. Het was binnen ook heel rustig en binnen 5 minuten waren we bij Rapunzel! Deze trip hadden we deze nog niet gezien dus dat was erg leuk!





Vervolgens liepen naar Main Street om een rondje trein te doen. Met onze VIP passen waren we zo aan de beurt. Dit was maar goed ook want het was beredruk.
Er was nog 1 ritje wat we graag wilden maken en dat was een bootrit in de Molly Brown. Na een kwartiertje waren we aan de beurt en genoten we van het uitzicht van Frontierland. Het was alweer etenstijd. We hadden een reservering bij Inventions. We lieten de characters een beetje gaan dit keer en gingen vooral voor het eten.
Caitlynn wilde in de hotelkamer graag in bad maar Izzy wilde graag met mij nog vuurwerk kijken. Zo kwam het dat we rond kwart over 7 alweer het park inliepen.
We merkten dat de drukte flink was afgezakt. Daardoor konden we veel doen.

We wilden eerst de theekopjes doen en vervolgens kijken of we kapitein Haak konden vinden. We hadden gelukkig. Peter Pan stond er nu maar ging over 5 minuten weg om opgevolgd te worden door Haak en Vetje. Dat was mooi. Peter Pan hebben we al heel vaak en de slechterik slechts 1 keer. En binnen een minuut of 15 stonden we op de foto met deze 2 leuke villains.  Wat ons opviel is dat volwassenen meer tijd opslokken dan kinderen. Maar voor ons mag dat de pret niet drukken. Het is gelukt.




Alles wat we nu nog doen is bonus. En we doen veel 2 keer Pirates of the Carribean, Phantom Manor, de Frozenshow en Big Thunder Mountain (waar op het bord 40 minuten wachten stond maar het was werkelijk 5 minuten. Ik wilde het niet gokken maar Izzy wilde wel wachten. En ze bleef me eraan herinneren dat ze een goede keuze had gemaakt).

We eindigen bij Dreams! Met nog 5 minuten te gaan wil Izzy heel graag naar de hotelkamer. We lopen langzaam terug en zien het einde van de show als we het park uitlopen. Het was een hele mooie dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten