vrijdag 7 augustus 2015

Het blijft Disneyland Parijs

Woensdag 29 juli    24 graden en zonnig

Vandaag hebben we een dag in de Studios gepland. Na het ontbijt gaan we echter eerst inkopen doen in de hotelshop. De meiden mogen een prinsessenjurk uitzoeken. Na veel wikken en wegen kiest Izzy de jurk van Merida en Caitlynn die van Sneeuwwitje. Als je weet dat ik 28 EUR korting kreeg met mijn jaarkaart weet je ook hoe duur de jurken zijn J




We liepen naar de studios. Het plan was eerst Parachute Drop te doen en vervolgens een Hotel Fastpass te gebruiken bij Ratatouille. Bij de parachute drop waren we de eerste en stipt om 10 uur schoten we de lucht in. Het idee van Ratatouille was weer fantastisch. Er waren nog 2 gezinnen voor ons en toen…… inderdaad kapot. Maar toch gingen ze nog mensen inladen, wij mochten niet mee. Ik werd natuurlijk boos. Als hij kapot is laat je niet andere mensen toch nog mee gaan. Het mocht niet baten. Maar het was een kleine storing werd ons verteld. We besloten te wachten. Na 20 lange minuten mochten we aan boord. Maar ik was wel een beetje klaar met de storingen…..
Achtereenvolgens deden we vervolgens de auto’s van Cars, Animagique, en de Studio Tram Tour. In de tram tour deed de vuurspuwende draak het niet…….
Tussen de middag aten we een broodje in Blockbuster Cafe.
Het idee was toen Slinky te doen. De rupsbaan van Slinky dog van Toy Story. Willen jullie nog raden…… ja hoor staan we in het geselecteerde vak om in te stappen en dan….. inderdaad kapot!!!!!!
Nu was ik er klaar mee. We kregen een kaartje om later die dag zonder wachten in te stappen, maar dat maakte het niet goed. Ik had nu 7 keer een storing meegemaakt, hier betaal ik niet mijn geld voor.




Bij Guest Relations werken ware detectives. Ze stellen je eerst heel veel vragen om te checken of je wel de waarheid spreekt. Ik moest precies opschrijven wat er gebeurd was en ze checkte alles in de computer. Ze komt doodleuk terug dat niet alles klopte.  Ik stond op ontploffen!  Had ze bij de verkeerde dag gekeken. Duizend maal excuses. Ze wilde me 3 VIP passen geven om helemaal zonder wachten in te stappen. Maar het moest wel die dag in de Studios zijn. We hadden bijna alles al gedaan of het waren shows zonder wachten en we waren een beetje klaar met dit park. Na heel veel onderhandelen mag ik morgen 3 VIP passen halen in het andere park. Het is iets, maar leuk is anders.
In Amerika gaat dit wel anders

Na de lunch deden we nog Cinemagique en de tapijtjes van Aladdin. We gingen naar de village. Dit park heeft leuke shows en attracties maar  kan geen grote hordes mensen aan, dat is duidelijk. Wat ook opvalt is dat in Disneyland Park tientallen characters staan en hier bijna geen.


In de Village gingen we uiteindelijk eten in Cafe Mickey. Het eten was ver boven verwachting goed! Ik had een burger en Sabrina vis. De figuren waren niet bijzonder qua soort. Maar Goofy  was erg uitbundig. Zo uitbundig heb ik nog nooit een character gezien. Echt hilarisch. Caitlynn was onder het eten in slaap gevallen en Izzy was ook op. We keken nog wat Netflix in het hotel en gingen vroeg naar bed.
Leuk om te vermelden is dat ze de bedden suppergrappig hadden opgemaakt. Met popjes van de meiden een waar kunstwerk J








Geen opmerkingen:

Een reactie posten