woensdag 5 augustus 2015

Sea Life en Shoppen

Zaterdag 25 juli 2015          22 graden overwegend zonnig


Zoals altijd zijn we vroeg wakker. We hebben redelijk geslapen, maar met zijn 4en op een (kleine) kamer is natuurlijk niet zoals thuis. Maar geen klagen want voor 68 EUR op deze locatie is dit hotel fantastisch te noemen.

Vandaag hadden we het plan om wat anders te doen. We gaan naar Sea Life. We hadden een kortingsbon en Caitlynn is nog gratis omdat ze slechts 2 jaar is. We parkeerden bij de outlet en liepen naar binnen. Toen we met de roltrap naar beneden gingen zagen we een nette entree. We betaalden EUR 40,- entree en mochten binnen. De aquaria zagen er heel mooi uit en alles was leuk gethematiseerd. Ondanks dat we heel rustig liepen waren we met 35 minuten alweer bij de uitgang. Daar lieten we de meiden uitrazen in de ballenbak. Precies een uur nadat we binnenkwamen liepen we weer naar buiten. De prijs/kwaliteitverhouding was niet wat we er van verwacht hadden. Het was mooi en schoon maar erg klein. De kans dat we hier ooit nog komen acht ik minimaal.

We besloten te lunchen en te shoppen in Disney Village en dan nog wat te shoppen in Collegien. Zo gezegd zo gedaan we kijken in de winkels in de mall en lopen naar buiten met nog meer Disneyspullen de meiden vinden vooral de kijk- en zoekboeken erg leuk. Inmiddels hebben we er daar 5 van gekocht J Ze hebben hier zulke leuke spullen wat komen we er in Nederland dan bekaaid vanaf.










Het was inmiddels weer etenstijd en besloten de meiden te verwennen met McDonalds. Als ze altijd zo goed zouden eten……….  ;)

De meiden gaan lekker badderen en ik ben nog niet klaar vandaag. Ik wil graag naar een echte Disneystore. Ik besluit naar Thiais te gaan. Met een jaarkaart krijg je ook daar 10% korting. Ik koop voor de meiden een shirt van Inside Out, voor Sabrina een nieuwe tas en voor mezelf 2 poppen van Inside Out. Dit hebben ze ook in het park maar hier zijn de poppen en shirts meer dan 5 EUR per stuk goedkoper. Het is verleidelijk meer te kopen maar ik doe het niet. Bij de kassa zie ik wel stickers van Inside Out en na een glimlach en een vriendelijke vraag krijg ik wat stickers mee. Dat is nog eens leuk J


Ik rijd over de drukke rondweg van Parijs naar het hotel en kruip snel onder de wol. Morgen gaat het echt beginnen! Voor het eerst slapen in het Disneyland Hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten