vrijdag 7 augustus 2015

Hakuna Matata

Dinsdag 28 juli    22 graden, motregen overgaand in droog maar bewolkt


Vandaag wilden we het wat rustiger aan doen na de drukke dagen van gisteren. Bij het ontbijt probeerden ze ons weer in een zijkamertje krijgen. Toen ik vriendelijk doch dringend zei dat ik dit niet wilden, mochten we gewoon Inventions binnen. Wat schetst mijn verbazing er zijn slechts 3 andere gezinnen. Heel bijzonder waarom ze ons ergens anders willen plaatsen.

Het ontbijt is weer uit de kunst en het zicht op de ingang erg gaaf. Als het rond een uur of 9 is gaan we naar het park. We lopen eerst door het kasteel en bekijken de mooie glas in lood ramen en het spinnenwiel. Daarna doen we Sneeuwwitje en Pinokkio en op verzoek van Caitlynn nog een keer Buzz. Ik kom iets hoger uit maar niet zo hoog als ik wil J





We willen graag met Katrien op de foto, deze hebben we nog nooit gezien in haar normale outfit. We hadden ook hier gezien dat de rij snel oploopt. Ik besluit 45 minuten van te voren als eerste te gaan staan en de meiden gaan even ergens anders hobbelen. Stipt op tijd komt Katrien aanwaggelen en de meiden vinden het fantastisch, de rij is inmiddels opgelopen tot ruim een uur. Ik ben graag 1 van de eerste bij een meet, je weet dan precies hoe laat je aan de beurt bent en hoe lang je wacht.





Na deze meet had ik nog 1 wens. Ik wilde Timon ontmoeten. We wagen nog een poging en om 11 uur gaan we in de rij. Om kwart over 11 moeten de figuren nog komen en we wachten in spanning af. Om 10 voor half is er beweging en….. het zijn Timon en Rafiki samen. Jippeeeee, weer een extra character erbij. De meet was erg leuk en ook de meiden waren erg enthousiast. We gingen nog 1 ding doen. Dat was lunchen bij Auberge de Cendrillion. Iets wat we nog nooit gedaan hadden. Het was erg leuk. Eerst komen Suzy en Perla langs. Dan een prins en een prinses. Helaas voor ons weer Assepoester en de prins. We hadden gehoopt op een ander paar, maar dat kan je niet kiezen. Na het paar zien we nog Doornroosje en Ariel. Ariel laat lang op zich wachten, deze hadden we al in het paviljoen dus die laten we schieten. Tussendoor krijgen we heerlijk te eten. Echt super. Ik had salade vooraf, daarna paddenstoelen vervolgens kippenborst en Cinderella slipper als toetje. Het smaakte voortreffelijk en zag er heerlijk uit.










De rest van de middag gingen we zwemmen in het hotel. Dit was een welkome afwisseling en het was een mooi zwembad. Ze hadden ook leuke speeltjes voor kinderen in het zwembad en de meiden vonden het geweldig. Na het douchen en aankleden liepen we nog even door het hotel. We keken nog even in de winkel van het hotel en besloten de parade te kijken en te eten in het vernieuwde Videopolis. De parade blijft een feestje.
Bij Videopolis at ik een Darth Vader burger en Sabrina een Jedi Burger. Het bolletje van mijn burger was zwart dat was erg leuk.


Als afsluiter van de dag deden Autopia. Dit hadden we in al die jaren maar 1 keer gedaan. Zelf rijden vonden de meiden super, ik hield er bijna een whiplash aan over J


De tijd was gekomen dat we de dag gingen afsluiten. Het was weer een leuke dag.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten